22 Nisan 2015 Çarşamba

Biyografi

1986-1991: Los Angeles, CA' da doğdum, 5 sene boyunca Amerika' da ailemle kaldık. Bu süreçte 2 kere Türkiye'ye tatile gidip akrabalarımı görme fırsatım olmuş. 



09.10.1986 Babamın Kollarında
09.10.1986 Babamın Kollarında
1987
1987 Abimle  'Anne bu kaydırak beni taşır mı?' bakışımla :))
02.07.1987 Teyzemin Kucağında
02.07.1987 Teyzemin Kucağında
1988
1988
Yüzücü
Yüzücü olacağım o zamandan belliydi :)
İlk Arkadaşım; Nadia
1989
1989
1989
1989- Disneyland/ LA
İlk Arabam
İlk arabam :))
1990
1990 Yuva, ilk öğretmenim; Rita
1991
1991 Empire State- Türkiye'ye dönüş yolu :)

1991-1994: Türkiye'ye dönüş yapıldıktan sonra, anaokulu ve ilkokul 3.sınıfa kadar Göztepe Pansiyonlu İlkokulu' nda okudum. Annem çalıştığı için etütlü bir okul olan burayı tercih etmişler. Fakat bizim (abim ve ben)  çok yıprandığımızı farkedince, annem işi bırakıp bizi yarım gün olan eve yakın bir okula transfer ettiler. Boş kalan zamanımızı da bizi yüzücü yapmak adına, KSSK klubüne lisanslı yüzücü olarak kaydettirdi.



Göztepe Pansiyon İlkokulu
Göztepe Pansiyonlu İlkokulu 
İlk Madalyam
İlk Madalyam (abimle)

1994-1996: Mihriban Suat Bedük İlköğretim Okulu 4. ve 5. sınıfı okudum. Lisanslı yüzücü olarak emin adımlarla büyüyorum :)


Mihriban Suat Bedük İlköğretim Okulu
Mihriban Suat Bedük İlköğretim Okulu- Folklör Gösterim

1996-2000: Başarısız bir öğrenciydim, televizyon; ders çalışmaktan daha eğlenceli geliyordu. Sınavları kazanamadım, İstek Özel Acıbadem Lisesi'ne başladım. 1999 yılında da yüzme klubümü değiştirip lisansımı HSSK'ya aldım. Ayrıca okulun yüzme takımına da girip, yıl boyunca olabilecek tüm yüzme yarışlarına katılarak hayatımı; okul,ev,antreman üçgeninde devam ettirdim.. 


İstek Özel Acıbadem Lisesi
İstek Özel Acıbadem Lisesi- 19 Mayıs Gösterisi (Sarılardan biriyim)

2000-2003: Tekrar sınav hakkı verilen meşhur 1986 doğumlulardanım, ama yine olmadı :) Ortaokul'da karne notlarımın yüksek olması sebebiyle yeni açılan İstek Özel Acıbadem Fen Lisesi'ne direk geçiş hakkı kazandım. (fen lisesi'nin ilk mezunlarıyız.) Lisede aklım başıma geldi, derslerime çalışmaya başladım, malesef eğitim sisteminin sert koşulları sebebiyle antremanlara gidemez oldum ve 2003'te yüzmeyi bıraktım.
2004-2008: İdolüm olan babamın izinden gitmeye çalışmıştım, 'teknik' üniversiteli (bu kavram İstanbul Teknik Üniversite'si için kullanılır) olacaktım. (ee son 2-3 senede çalışarak idoller gerçekleşmiyor tabiii) 'Teknik' i yakaladım ama Yıldız Teknik Üniversitesi olarak :)) Bölüm olarak da Fizik'i tercih ettim. Hayatım boyunca özel bir hobim ya da idealim olmadığı için pozitif bilimden bir bölümü tercih edersem her işi yapabileceğimi düşündüm. Okul hayatım Davutpaşa'da (İstanbul'da böyle bir yerin var olduğunu üniversitede öğrendim, evime 25 km uzaklıkta ve köprü trafiği+mecidiyeköy trafiği+haliç trafiği+davutpaşa trafiği çektiğim bir güzergahtı) geçti. Hem trafikten kurtulmak hem de bir an önce mezun olup iş hayatına atılmak istiyordum. Bu sebeple yaz okuluna gidip üstten ders almaya başladım (evet artık çalışkan bir öğrenciydim alttan hiç dersim yoktu, arap atı kıvamındayım, üniversitede açıldım :)) Bu tempoma 2007 yılında Erdal Özkök'ü de kattım :)) Madem idolüm babamdı; İTÜ'ye girmekti, tamam o zaman ben de İTÜ'den erkek arkadaş bulurum :) 


YTÜ
YTÜ- Mezuniyet

2008-2014: Mezun oldum, Ema Boya şirketinde operasyon sorumlusu olarak işe başladım. Sipariş alımından, sevkine kadar geçen tüm bölümlerin (satın alma fatura kontrolleri, maliyet hesaplama
depo/stok kontrolü, üretim iş emri, gümrüklü satışlarda gümrük işlemleri, nakliye,satış fatura kontrolü, alacak&borç takibi, muhasebe resmi hesap kontrolleri) yürütülmesi. Bunlara ek olarak da idari işlerin takibi (personel alımı, mülakat, ofis ihtiyaçları, personel eğitim/izin/mesai takibi, maaş bordro kontrolleri) sorumlusuydum. İşimi, ofisimi, yoğunluğumu çok seviyordum.


Ema Boya
Ema Boya 

Eşim Petrol ve Doğalgaz Mühendisi olduğu için İstanbul'da çalışması onun kendi idealleri için mümkün değildi, 2010 senesinde TPAO Adıyaman'da işe başlamıştı, İstanbul'a dönme durumu da yoktu. Evlenmeye karar verdiğimizde (31.12.2011'de) ben de home-office olarak Adıyaman' da Ema Boya işlerini yürütebilmek için altyapıyı hazırlamaya başladım (Adıyaman'a kendi ofis malzemelerin gitmesi, şirketteki server ile Adıyaman'daki eve bağlantı sağlanması, şirket içi personelin tüm evrakları scanleyerek mail ortamında bana ulaştırması (satın alma fatura&satış faturaların ve muhasebe resmi hesapların scanlenerek gönderilmesi)) tüm personel ve ben home-office olarak çalışma sistemini kavramıştık. 26.05.2012'de evlenip Adıyaman'a gittim ve home-office olarak çalışmaya başladım. (ayda bir ya da 2 ayda bir İstanbul'a gelip toplantılarla da yüz yüze görüşmeleri halledebiliyordum)


26.05.2012 Düğünümüz
26.05.2012 Düğünümüz / Foto: Zümrüt

Ne yazık ki şirket Ekim 2013'de satıldı ve satın alan kişi home-office mantığına karşıydı, zaten şirkette ERP programı ve mail yoluyla iletişim sağlanmazsa home-office mantığı yatar. Ocak 2014'te iş hayatım sona erdi. Eşim de İstanbul'lu olduğu için 2 ayda bir izin alıp İstanbul'a gidiyoruz,benim de Adıyaman'da 2 ayda bir 10 gün izin alacağım yeni bir iş olanağım olmadığı için; yeni iş aramak yerine çocuk yapmaya karar verdik.
2014-2015: 14 Şubat 2014 tarihinde hamile olduğumun haberini aldım (çok romantikk kızımızz :)) 02.12.2014'te Mina İstanbul'da doğdu ve şu anda Adıyaman'da (geçiçi bir süre için) ev hanımı, anne, blogger olarak hayatıma devam ediyorum...


Mina
02.12.2014 Mina aramıza katıldı / Foto: @sebnemeldes

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder